Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miejski w Gryficach

04 Po/IV/WNOŚ-04 Wydawanie decyzji o podziale nieruchomości

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

  1. wniosek

  2. dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości

  3. wypis i wyrys z katastru nieruchomości

  4. decyzja o warunkach zabudowy, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział nieruchomości

  5. wstępny projekt podziału z wyjątkiem podziałów realizowanych w oparciu o art. 95 ustawy

  6. protokół z przyjęcia granic nieruchomości

  7. wykaz zmian gruntowych

  8. wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW

  9. mapa z projektem podziału


Komórka organizacyjna

Urząd Miejski w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, Wydział Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, II piętro pok. 215
tel. 91-38-53-242 fax. 91-38-53-207.


Opłaty

Nie pobiera się.


Termin i sposób realizacji

Do 30 dni od złożenia wniosku i do 30 dni od złożenia dokumentacji geodezyjnej przez geodetę.


Podstawa prawna

Art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.).


Tryb odwoławczy

Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Gryfic w terminie 14 dni od dnia doręczenie decyzji stronie.


Dodatkowe informacje, uwagi

Jeżeli wymagane jest wyrażenie opinii, o której mowa w art. 93 ust. 4 i 5, dokumenty (przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego) wymienione w pkt. 3.6-3.9 dołącza się do wniosku o podział nieruchomości po uzyskaniu pozytywnej opinii.

aktualizacja: 21.11.2023 r.