04 Po/IV/WNOŚ-04 Wydawanie decyzji o podziale nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
wniosek
-
dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
-
wypis i wyrys z katastru nieruchomości
-
decyzja o warunkach zabudowy, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział nieruchomości
-
wstępny projekt podziału z wyjątkiem podziałów realizowanych w oparciu o art. 95 ustawy
-
protokół z przyjęcia granic nieruchomości
-
wykaz zmian gruntowych
-
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW
-
mapa z projektem podziału
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, Wydział Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, II piętro pok. 215
tel. 91-38-53-242 fax. 91-38-53-207.
Przyjęcia interesantów:
1) od poniedziałku do środy - od godz. 8.00 do godz. 15.00;
2) w czwartek - od godz. 8.00 do godz. 17.00;
3) w piątek - od godz. 8.00 do godz. 14.00.
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni od złożenia wniosku i do 30 dni od złożenia dokumentacji geodezyjnej przez geodetę.
Podstawa prawna
Art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Gryfic w terminie 14 dni od dnia doręczenie decyzji stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
Jeżeli wymagane jest wyrażenie opinii, o której mowa w art. 93 ust. 4 i 5, dokumenty (przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego) wymienione w pkt. 3.6-3.9 dołącza się do wniosku o podział nieruchomości po uzyskaniu pozytywnej opinii.
aktualizacja: 02.01.2025 r.