05 Po/VII/WOA-05 Ujęcie w stałym obwodzie głosowania
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Aby zostać ujętym w stałym obwodzie głosowania:
- dokument tożsamości (dowód osobisty, mDowód, paszport);
- wniosek o ujęcie w stałym obwodzie głosowania - pobierz go i wypełnij, a następnie wydrukuj. Jeżeli nie możesz go wydrukować, wypełnisz go u nas (adres znajdziesz poniżej).
Wniosek możesz złożyć:
- osobiście - w Sekretariacie Burmistrza Gryfic, pok. 103 I piętro, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice;
- za pośrednictwem Poczty;
- przez Internet - jeśli masz Podpis Zaufany (Profil Zaufany), podpis osobisty, albo kwalifikowany podpis elektroniczny.
Decyzję o ujęciu w stałym obwodzie głosowania uzyskasz wtedy, kiedy ustalimy, że mieszkasz na stałe pod określonym adresem w gminie Gryfice. W tym celu możemy Cię poprosić o pokazanie oświadczenia o stałym zamieszkaniu, dodatkowego dokumentu, który to potwierdzi np. akt notarialny, umowa najmu mieszkania, oświadczenie właściciela lub najemcy mieszkania, w którym mieszkasz oraz innych dokumentów potwierdzających Twoje związki z gminą Gryfice np. umowa o pracę lub zaświadczenia o zatrudnieniu lub oświadczenia z organizacji społecznych, stowarzyszeń itp.
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
Wydział Ogólno-Administracyjny, pok. 228, II piętro
tel. 91-38-53-220 fax. 91-38-53-207
Opłaty
Ujęcie w stałym obwodzie głosowania jest bezpłatne.
Termin i sposób realizacji
Decyzja zostanie wydana w ciągu 5 dni od złożenia wniosku. Możesz odebrać ją osobiście lub zostanie wysłana pod adres zamieszkania wskazany we wniosku.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy;
Tryb odwoławczy
Jeżeli odmówimy ujęcia w stałym obwodzie głosowania - możesz złożyć skargę do sądu rejonowego za naszym pośrednictwem. Masz na to 3 dni.
Dodatkowe informacje, uwagi
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:
-
Administratorem danych osobowych jest Gmina Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
-
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: iod@urzad.gryfice.eu tel. 91 38 53 259 w godz. 7:30 – 11:30.
-
Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia informacji i dopełnienia obowiązku prawnego przez Administratora na podstawie ww. Ustawy w myśl Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
-
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w tym upoważnieni pracownicy Administratora.
-
Dane osobowe przechowywane będą w archiwum zakładowym przez okres 5 lat od przesłania odpowiedzi na zapytanie w trybie dostępu do informacji publicznej. Po tym czasie podlegają ekspertyzie, którą przeprowadzają archiwa państwowe dla ewentualnego dokonania zmiany kwalifikacji archiwalnej tej dokumentacji.
-
Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, usunięcia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, o ile zezwalają na to przepisy prawa.
-
Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
aktualizacja: 18.08.2023 r.